Hoe evidence-informed innoveren de kans op succesvolle onderwijsinnovaties vergroot Energietransitie, klimaat, digitalisering, diversiteit en inclusie. Zomaar een greep uit de uitdagingen waar wij als maatschappij
Hoe evidence-informed innoveren de kans op succesvolle onderwijsinnovaties vergroot Energietransitie, klimaat, digitalisering, diversiteit en inclusie. Zomaar een greep uit de uitdagingen waar wij als maatschappij
Steeds meer docenten maken, delen en hergebruiken open leermaterialen. In veel gevallen start dit met een project, al dan niet extern gefinancierd. In een dergelijk
VP. is dé glossy van het Versnellingsplan. 4 jaar versnellen samengevat in 114 pagina’s interviews, portretten, reflecties en columns. Deze eenmalige glossy legt de durf,
Studiedata bieden steeds meer mogelijkheden om het hoger onderwijs beter, effectiever en efficiënter te maken. Om de voordelen te kunnen benutten moeten studenten en medewerkers
Hoe kunnen hoger onderwijsinstellingen een efficiënter en toegankelijker systeem ontwikkelen voor digitale en open leermaterialen waarbij onderwijsinstellingen de regie hebben? Om die vraag te beantwoorden
Snel naar: Over Challenges Meedoen Bijeenkomsten Updates Contact Wil jij met je startup of onderwijsinstelling samenwerken aan een innovatieve oplossing voor een uitdaging in het
Transitieagenda Leren digitaliseren Digitalisering als breekijzer voor de gewenste transitie in het hoger onderwijs Een hoger onderwijs met meer variatie dan het huidige systeem. Een
ZEG JA TEGEN DIGITALISERING Alles is digitaal. Communiceren, leren, excelleren. Alles. De wereld is vol digitale prikkels. Ontdek hoe we in het hoger onderwijs met
Het Project Ik ben digitaal bekwaam – een project van de zone Versterken van digitale human capital – is gericht op de ontwikkeling van digitaal
Ambities landelijk initiatief open leermaterialen van het Koersteam Het Koersteam van het Versnellingsplan heeft de eerste stappen gezet om een efficiënter en toegankelijker systeem te ontwikkelen voor