De toekomst van het onderwijs ligt in de handen van studenten én docenten.
De toekomst van het onderwijs ligt in de handen van studenten én docenten.
Sinds jonge leeftijd ben ik al geïnteresseerd in het verbeteren van onderwijs en het leren van mensen. Momenteel staan we voor een grote uitdaging. Artificiële
De grootste uitdaging is om de vragen uit de onderwijspraktijk en de antwoorden en kennis uit het onderzoek op zo’n manier bij elkaar te brengen,
Over 4 jaar hoop ik dat er mooie samenwerkingen zijn ontstaan vanuit de versnellingsteams die ook echt tot versterking van het onderwijs hebben geleid!
Mijn ambitie is dat we er in slagen de adoptie van open leermaterialen te vergroten door die adoptie niet in isolement te benaderen, maar te
Ik vind het zeer interessant om via het Versnellingsplan mee te werken aan het bundelen van kennis en expertise op (inter)nationaal niveau, zodat de instellingen
De grootste uitdaging voor onze zone is: het gaat om docentprofessionalisering, daar volgt onderwijsvernieuwing uit. Niet andersom.
De zone Docentprofessionalisering stimuleert de docenten in de Radiant lerarenopleidingen om leraren op te leiden, die in staat zijn om kinderen toe te rusten voor
Als we het hoger onderwijs willen verbeteren, is evidence-informed docentprofessionalisering cruciaal en dit kan niet zonder ICT.