Over 4 jaar hoop ik dat er mooie samenwerkingen zijn ontstaan vanuit de versnellingsteams die ook echt tot versterking van het onderwijs hebben geleid!
Over 4 jaar hoop ik dat er mooie samenwerkingen zijn ontstaan vanuit de versnellingsteams die ook echt tot versterking van het onderwijs hebben geleid!
Mijn ambitie is dat we er in slagen de adoptie van open leermaterialen te vergroten door die adoptie niet in isolement te benaderen, maar te
Versnelling in onderwijsinnovatie is heel hard nodig, omdat we merken dat het ‘oude opleiden’ studenten onvoldoende voorbereidt op het werken en leven van deze tijd.
De grote – paradoxale – uitdaging voor de zone Flexibilisering luidt: voor flexibilisering van het onderwijs is vergaande standaardisering vereist.
Zonder docentprofessionalisering, geen onderwijsontwikkeling, laat staan een versnelling. De versnelling vindt plaats in de eigen instelling. De zone Docentprofessionalisering levert een bijdrage in de vorm
De grootste uitdaging op het gebied van flexibilisering van het hoger onderwijs, is de complexiteit van het vraagstuk. Er zijn uiteenlopende manieren om invulling te
Flexibiliseren betekent ontwikkeling van flexibel onderwijsaanbod, standaardisering van processen, maar ook een stap vooruit blijven op wat de (aankomende) student of cursist nodig heeft om
Be ready for the future!
Flexibilisering van het hoger onderwijs is de grootste uitdaging sinds jaren! Het vraagt om standaardisering en afstemming, zowel binnen de eigen instelling als over instellingen
Binnen 4 jaar is mijn ambitie dat we binnen onze instelling ervoor zorgen dat medewerkers en studenten leren met behulp van data. Zodat er een