
Referentiekader privacy en ethiek voor studiedata
Studiedata bieden steeds meer mogelijkheden om het hoger onderwijs beter, effectiever en efficiënter te maken. Om de voordelen te kunnen
Versnellingsplan | Proeftuinen voor professionalisering | Proeftuin AI in het hoger onderwijs
16 juni organiseerde de zone Faciliteren en professionaliseren van docenten haar eerste Hackathon AI in het hoger onderwijs – met 4 teams, 24 uur de tijd en 3 juryleden. Van die hackathon is een proeftuin gemaakt. Want AI in het hoger onderwijs biedt vele voordelen. Denk aan:
Met deze proeftuin gaat de zone dan ook in op de vraag: Hoe zet je (als docent) Artificial Intelligence in, in het hoger onderwijs? De proeftuin bevat een werkpakket met de werkwijze van de professionaliseringsaanpak. Daarnaast stelt de zone ook handzame documenten beschikbaar: van een mail voor werving van jedi’s tot aan de voorbereidingsmodule. Alle onderdelen van de proeftuin download je hieronder.
Heb je vragen over de zone Docentprofessionalisering? Neem contact op met:
Ronald Spruit rjm.spruit@avans.nl 06 128 55 299
Download de placemat en bereid je eigen onderwijs met AI! In de placemat staan de ingrediënten, bereidingswijze en aandachtspunten als het aankomt op AI inzetten in het hoger onderwijs.
4 teams, 24 uur de tijd en 3 juryleden: 16 juni ging de Hackathon AI in het onderwijs van start, georganiseerd door de zone. En dat met als opdracht om een praktische toepassing te bedenken van AI voor het hoger onderwijs. Hoe de hackathon er precies uitzag? Dat lees je in de reportage en zie je in de video hiernaast.
Deel deze pagina
Studiedata bieden steeds meer mogelijkheden om het hoger onderwijs beter, effectiever en efficiënter te maken. Om de voordelen te kunnen
Hoe kunnen hoger onderwijsinstellingen een efficiënter en toegankelijker systeem ontwikkelen voor digitale en open leermaterialen waarbij onderwijsinstellingen de regie hebben?
Snel naar: Aanmelden Challenges Over Updates Contact Wil jij met je startup of onderwijsinstelling samenwerken aan een innovatieve oplossing voor
Transitieagenda Leren digitaliseren Digitalisering als breekijzer voor de gewenste transitie in het hoger onderwijs Een hoger onderwijs met meer variatie
Blijf op de hoogte van het Versnellingsplan
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees hier over onze Coookies