Rapport: Experts over evidence-informed onderwijsinnovatie met ICT

Welke factoren zijn van invloed op het evidence-informed onderwijsinnovatieproces binnen hoger onderwijsinstellingen? Met dit als centrale onderzoeksvraag interviewde de zone Evidence-informed onderwijsinnovatie met ICT verschillende experts – over visie, middelen en voorwaarden, proces, samenwerking en kennisuitwisseling.

Er is in Nederland namelijk nog weinig onderzoek gedaan naar de manier waarop hoger onderwijsinstellingen evidence-informed werken aan onderwijsinnovatie. Daar wilde de zone verandering in brengen met deze inventarisatie. Ook wil de zone met dit rapport meer inzicht krijgen in welke vorm van duurzame samenwerking aansluit bij behoeften van instellingen: een van de ambities van de zone. Negen experts van zes hogeronderwijsinstellingen kwamen aan het woord. Benieuwd naar de resultaten, conclusie en aanbevelingen? Download het rapport hieronder.

Download het rapport hier 

Deel deze pagina

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Uitgelicht

De volgende projecten, publicaties en producten vind je wellicht ook interessant.

Deze website maakt gebruik van cookies. Lees hier over onze Coookies