
Referentiekader privacy en ethiek voor studiedata
Studiedata bieden steeds meer mogelijkheden om het hoger onderwijs beter, effectiever en efficiënter te maken. Om de voordelen te kunnen
Versnellingsplan | Aandacht voor de docent: position paper docentprofessionalisering
Aanvoerders Kim Schildkamp (Universiteit Twente) en Ronald Spruit (Avans Hogeschool) van de zone Faciliteren en professionaliseren van docenten, formuleren in deze position paper acht adviezen voor hogescholen en universiteiten om hun docenten zo goed mogelijk te faciliteren bij de inzet van ICT voor hun onderwijs. Deze adviezen zijn tot stand gekomen op basis van de werkzaamheden gedurende anderhalf jaar door de leden van de zone Docentprofessionalisering én de ervaringen die binnen de hoger onderwijsinstellingen zijn opgedaan. De paper is met name bedoeld voor bestuurders en managers in het hoger onderwijs. Met het verzoek deze aanbevelingen op te nemen in het strategisch beleid en de uitvoering ervan in de eigen instelling.
Deel deze pagina
Studiedata bieden steeds meer mogelijkheden om het hoger onderwijs beter, effectiever en efficiënter te maken. Om de voordelen te kunnen
Hoe kunnen hoger onderwijsinstellingen een efficiënter en toegankelijker systeem ontwikkelen voor digitale en open leermaterialen waarbij onderwijsinstellingen de regie hebben?
Snel naar: Aanmelden Challenges Over Updates Contact Wil jij met je startup of onderwijsinstelling samenwerken aan een innovatieve oplossing voor
Transitieagenda Leren digitaliseren Digitalisering als breekijzer voor de gewenste transitie in het hoger onderwijs Een hoger onderwijs met meer variatie
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees hier over onze Coookies