
Maturity model voor onderwijsinnovatie met EdTech
De werkgroep EdTech voor onderwijsinnovatie heeft een maturity model gemaakt voor onderwijsinnovatie met EdTech. Het model is in eerste instantie
Versnellingsplan | Whitepaper Digitale Leermaterialen
Tijdens de bijeenkomst van 6 november sprak het Koersteam haar ambitie uit een bijdrage te willen leveren aan het komen tot een model voor digitale leermaterialen dat vergelijkbaar is met Spotify.
De complexiteit rond het thema digitale leermaterialen is hoog. Er is de afgelopen jaren al veel werk verzet om bestaande processen in kaart te brengen. Daarbij is onderzocht welke interventies gedaan zouden kunnen worden om patronen in de keten van digitale leermaterialen te doorbreken. Gezien de moeilijkheden en complicaties die daarbij zijn ondervonden, en de verschillende visies op het al dan niet functioneren van de markt voor digitale leermaterialen, heeft het koersteam besloten meer tijd te nemen om de situatie in kaart te brengen.
Deze whitepaper geeft op hoofdlijnen weer wat de stand van zaken is, welke initiatieven er al lopen en welke kansen er zijn. Hieruit wordt afgeleid wat er nodig is om vervolgstappen te kunnen zetten.
Deel deze pagina
De werkgroep EdTech voor onderwijsinnovatie heeft een maturity model gemaakt voor onderwijsinnovatie met EdTech. Het model is in eerste instantie
Welke factoren zijn van invloed op het evidence-informed onderwijsinnovatieproces binnen hoger onderwijsinstellingen? Met dit als centrale onderzoeksvraag interviewde de zone
Studiedata bieden steeds meer mogelijkheden om het hoger onderwijs beter, effectiever en efficiënter te maken. Om de voordelen te kunnen
Hoe ervaren instellingen het gebruik van EdTech oplossingen in het onderwijs? Hoe beoordelen ze de nieuwe techologieën? Hebben ze te
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees hier over onze Coookies