
Maturity model voor onderwijsinnovatie met EdTech
De werkgroep EdTech voor onderwijsinnovatie heeft een maturity model gemaakt voor onderwijsinnovatie met EdTech. Het model is in eerste instantie
Versnellingsplan | Infographic Digitaal aanleren van praktijkvaardigheden
Wat komt er kijken bij het (deels) digitaal aanleren van praktijkvaardigheden? En wat gebeurt er al binnen de instellingen en wat nog niet? De werkgroep Digitaal onderwijs in praktijkvaardigheden zocht het voor je uit. Het resultaat is een infographic, met onder andere de didactiek, de voor- en nadelen van technologie en de voorwaarden van online praktijkvaardighedenonderwijs.
Heb je zelf mooie voorbeelden van digitaal onderwijs in praktijkvaardigheden of wil je meepraten in de werkgroep? Neem dan contact op met Sjieuwke Dankert. Ook hebben we een aantal praktijkvoorbeelden voor je op een rijtje gezet. Die vind je hier.
Deel deze pagina
De werkgroep EdTech voor onderwijsinnovatie heeft een maturity model gemaakt voor onderwijsinnovatie met EdTech. Het model is in eerste instantie
Welke factoren zijn van invloed op het evidence-informed onderwijsinnovatieproces binnen hoger onderwijsinstellingen? Met dit als centrale onderzoeksvraag interviewde de zone
Hoe ervaren instellingen het gebruik van EdTech oplossingen in het onderwijs? Hoe beoordelen ze de nieuwe techologieën? Hebben ze te
Waar en hoe kunnen hoger onderwijsinstellingen regie op studiedata krijgen bij het gebruik van tooling van leveranciers? De zone Veilig
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees hier over onze Coookies