
Theoretische en praktische inzichten rondom leiderschap in onderwijsinnovatie met ICT
Welke competenties moeten leiders hebben om onderwijsinnovatie met ICT in het hoger onderwijs te stimuleren? Leiders hebben een belangrijke functie bij
Versnellingsplan | EdTech Validation Lab 2020
Let op: het EdTech Validation Lab 2020 was een project van de zone EdTech. De zone is in 2021 een werkgroep geworden met nieuwe ambities en nieuwe leden.
De tweede editie van het EdTech Validation Lab 2020 is van start. Dit is een programma van 10 weken van de zone EdTech waarin startups op de best mogelijk manier op weg geholpen worden op het gebied van onder anderen Product-Market Fit, teambuilding en HR. Het programma biedt startups de kans om producten te testen bij de doelgroepen en de producten verder af te stemmen op behoeften uit de markt.
De trainingen worden gegeven door UtrechtInc, de succesvolle Utrechtse startup incubator. Partners van het EdTech Validation Lab 2020 zijn Wageningen University & Research, Leiden University, Fontys, Inholland, Hogeschool van Amsterdam en TU Delft.
In this video, the startups introduce themselves to you. Find out who they are, what problem they solve.
Deel deze pagina
Welke competenties moeten leiders hebben om onderwijsinnovatie met ICT in het hoger onderwijs te stimuleren? Leiders hebben een belangrijke functie bij
Onderwijsinnovatie met behulp van ICT heeft in het hoger onderwijs al jaren prioriteit, vanwege de impact op de kwaliteit en
Het onderwijs is voortdurend in ontwikkeling. Studenten hebben behoefte aan afwisselend onderwijs dat aansluit op hun eigen belevingswereld. Terwijl docenten
De werkgroep Digitaal onderwijs in praktijkvaardigheden en de zone Evidence-informed onderwijsinnovatie met ICT hebben samen twee proeftuinen ontwikkeld. Proeftuinen die
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees hier over onze Coookies