
Maturity model voor onderwijsinnovatie met EdTech
De werkgroep EdTech voor onderwijsinnovatie heeft een maturity model gemaakt voor onderwijsinnovatie met EdTech. Het model is in eerste instantie
Versnellingsplan | Bouwstenen voor effectieve docentprofessionalisering
Hoe richt je de professionalisering van docenten op het gebied van ICT in het onderwijs binnen je instelling zo effectief mogelijk in? De zone Faciliteren en professionaliseren van docenten zoekt naar bouwstenen waarmee je bouwt aan een bewezen effectief professionaliseringsaanbod.
Daarvoor duiken we in wetenschappelijke literatuur, vragen we rond in andere sectoren en proberen we zo te komen tot een bruikbare aanpak voor instellingen, onderwijskundige diensten en docententrainers. Nog even geduld, er komt een publicatie aan! In deze procesplaat kun je in de tussentijd zien welke stappen we zetten.
Deel deze pagina
De werkgroep EdTech voor onderwijsinnovatie heeft een maturity model gemaakt voor onderwijsinnovatie met EdTech. Het model is in eerste instantie
Welke factoren zijn van invloed op het evidence-informed onderwijsinnovatieproces binnen hoger onderwijsinstellingen? Met dit als centrale onderzoeksvraag interviewde de zone
Hoe ervaren instellingen het gebruik van EdTech oplossingen in het onderwijs? Hoe beoordelen ze de nieuwe techologieën? Hebben ze te
Waar en hoe kunnen hoger onderwijsinstellingen regie op studiedata krijgen bij het gebruik van tooling van leveranciers? De zone Veilig
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees hier over onze Coookies