
Placemat Evidence-informed onderwijsinnovatie met ICT
Deze placemat geeft docenten en management in het hoger onderwijs de ingredienten, bereidingswijze en serveertips om evidence-informed onderwijsinnovatie toe te
Versnellingsplan | Animatie Digitale leermaterialen
Iedere opleiding heeft te maken met digitale leermaterialen. Maar wat zijn het nou eigenlijk? Waar liggen de auteursrechten en op welke manier krijgen docenten en studenten toegang? Dat en meer hoor je in de nieuwe animatie van de zone Naar digitale (open) leermaterialen.
De animatie geeft je basisinformatie over digitale leermaterialen. Zo wordt onder andere het verschil tussen open, semi-open en gesloten leermateriaal uitgelegd. Ideaal voor iedereen die optimaal leermaterialen wil benutten in het hoger onderwijs.
Heb je vragen over de animatie, of wil je vanwege een andere reden in contact komen met de zone Digitale leermaterialen? Stuur dan een e-mail naar Leontien van Rossum (l.vanrossum@fontys.nl). Je kunt je onderstaand ook aanmelden voor de nieuwsbrief van de zone.
Deel deze pagina
Deze placemat geeft docenten en management in het hoger onderwijs de ingredienten, bereidingswijze en serveertips om evidence-informed onderwijsinnovatie toe te
Relatie leermateriaal en leeruitkomsten Stel: je bent docent bij de bachelor Pedagogische wetenschappen. Je wilt peer feedback organiseren binnen je
Wil je weten welke docentcompetenties relevant zijn voor onderwijs met ICT? Ga dan aan de slag met het raamwerk van
Ben je docent en wil je weten welke toetsvorm – die op afstand afgenomen kan worden – je het beste
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees hier over onze Coookies