
Webinar: Flexibilisering in het hoger onderwijs – de studentbehoeftes
Webinar: Flexibilisering in het hoger onderwijs – studentbehoeftes Wat zijn de behoeftes van de student als het gaat om flexibel
Versnellingsplan | Agenda | Webinar SIS: van opleidingsroute naar studentroute?
Tijdens dit webinar van de zone Flexibilisering van het onderwijs (in samenwerking met SURF) worden de opbrengsten gepresenteert van de themadag over het Student Informatie Systeem (SIS) die op 4 februari heeft plaatsgevonden. De focus lag tijdens de themadag op de transitie van opleidingsroutes naar studentroutes en de verwachtingen van een SIS als het gaat om flexibel onderwijs en persoonlijke leerpaden.
Datum: Dinsdag 19 april
Tijd: 12.00 – 13.00 uur
De transitie naar flexibilisering in het onderwijs is een ingrijpende ontwikkeling. Hoe organiseer je deze transitie en wat zijn de gevolgen voor het SIS? Voor de zone Flexibilisering van het onderwijs en de andere partijen is tijdens de themadag op 4 februari duidelijk geworden dat het gesprek in de toekomst over meer dan alleen de functionaliteit moet gaan.
Lees hier alvast het uitgebreide verslag van die dag.
Dit webinar is interessant voor informatiemanagers, product owners, betrokkenen bij onderwijslogistiek, innovatiemanagers, procesmanagers, beleidsmedewerkers, instructional/educational designers en programma managers DLO werkzaam in het hoger onderwijs.
Webinar: Flexibilisering in het hoger onderwijs – studentbehoeftes Wat zijn de behoeftes van de student als het gaat om flexibel
Online informatiebijeenkomst: pilot Microcredentials “Waar werken we aan en wat hebben we geleerd?” Op donderdag 7 juli organiseert het projectteam
Bijeenkomst VR en AR voor vaardigheidsonderwijs Vrijdag 8 juli organiseert de werkgroep Digitaal onderwijs in praktijkvaardigheden in samenwerking met de
Online bijeenkomst Community EdTech: AI en EdTech Wil je ervaringen en ideeën uitwisselen over onderwijsinnovatie met EdTech binnen het hoger
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees hier over onze Coookies