
Infographic VR voor vaardighedenonderwijs
Ben je docent en wil je aan de slag met VR? Deze infographic van de werkgroep Digitaal onderwijs in praktijkvaardigheden
Ben jij een student en heb je ideeën over hoe het hoger onderwijs verbeterd kan worden met behulp van technologie? Heb jij een mening over het gebruik van bijvoorbeeld studiedata, de inzet van EdTech en online onderwijs? Wil jij feedback geven op plannen rond flexibel studeren, het verbeteren van de aansluiting van het onderwijs op de arbeidsmarkt en het gebruik van digitale leermaterialen? Meld je dan nu aan voor het Studentenpanel van het Versnellingsplan!
Het Versnellingsplan Onderwijsinnovatie met ICT is een vierjarig programma dat werkt aan de kansen die digitalisering het hoger onderwijs in Nederland biedt. De missie van het Versnellingsplan is om binnen de eigen instelling én in samenwerking met andere universiteiten en hogescholen substantiële stappen te zetten op het gebied van digitalisering in het hoger onderwijs in Nederland. Het Versnellingsplan is een samenwerking van de Vereniging van Universiteiten, Vereniging Hogescholen en SURF.
In het Versnellingsplan werken meer dan 125 medewerkers van 39 hogescholen en universiteiten samen aan het verbeteren van het hoger onderwijs. Verdeeld over acht thema’s, werken teams aan producten en projecten die docenten helpen hun onderwijs te innoveren en instellingen helpen om studenten en medewerkers optimaal te ondersteunen.
Input van studenten kan natuurlijk niet ontbreken! Wil jij meedenken over de toekomst van het Nederlandse hoger onderwijs? Meld je vrijblijvend aan voor het Studentenpanel via studentenpanel@versnellingsplan.nl en geef studenten een stem in het Versnellingsplan!
Deel deze pagina
Ben je docent en wil je aan de slag met VR? Deze infographic van de werkgroep Digitaal onderwijs in praktijkvaardigheden
Programmatisch toetsen is ‘hot’. Maar wat is het nou eigenlijk precies? Hoe implementeer je het en wat komt daarbij kijken?
Welke competenties moeten leiders hebben om onderwijsinnovatie met ICT in het hoger onderwijs te stimuleren? Leiders hebben een belangrijke functie bij
Onderwijsinnovatie met behulp van ICT heeft in het hoger onderwijs al jaren prioriteit, vanwege de impact op de kwaliteit en