
Theoretische en praktische inzichten rondom leiderschap in onderwijsinnovatie met ICT
Welke competenties moeten leiders hebben om onderwijsinnovatie met ICT in het hoger onderwijs te stimuleren? Leiders hebben een belangrijke functie bij
De zone Faciliteren en professionaliseren van docenten onderzoekt in samenwerking met adviesbureau Andersoon Elffers Felix (AEF) de wensen en behoeften van docenten en andere onderwijsprofessionals rondom professionalisering. Daarbij verkent de zone via groepssessies of en hoe flexibilisering van het aanbod in die behoeften kan voorzien. Dus ben je docent of een onderwijsprofessional? En wil je hierover meedenken? Meld je dan aan voor één van de onderstaande interactieve groepsgesprekken.
Aanmelden voor de groepsgesessies kan hier
In het groepsgesprek staat het perspectief van professionals zelf centraal. De zone organiseert een serie van zes interactieve sessies voor verschillende typen professionals vanuit verscheidene onderwijsinstellingen. Je gaat dus niet alleen in gesprek met de zone en AEF, maar ook met collega’s met vergelijkbare functies uit andere steden. De gesprekken duren anderhalf uur en vinden plaats via Zoom. Het gaat om de volgende data:
Heb je vragen over de groepssessie of het onderzoek? Mail dan naar l.reuvers@aef.nl of bel naar 06-82959638.
Foto door Sincerely Media via Unsplash
Deel deze pagina
Welke competenties moeten leiders hebben om onderwijsinnovatie met ICT in het hoger onderwijs te stimuleren? Leiders hebben een belangrijke functie bij
Onderwijsinnovatie met behulp van ICT heeft in het hoger onderwijs al jaren prioriteit, vanwege de impact op de kwaliteit en
Blended leren. Een concept dat in onderwijsland hoog op de agenda staat. Ben je binnen je instelling bezig met blended
Het optimaal benutten van de mogelijkheden van ICT in het hoger onderwijs vraagt nieuwe kennis en vaardigheden van docenten. Er