Versnellingsplan | Evidence-informed onderwijsinnovatie met ICT
Onderwijsprofessionals, zoals docenten, praktijkonderzoekers, ICT- en onderwijscoaches zijn op zoek naar kennis om hun werkwijze te onderbouwen. Het is lastig om die kennis te vinden. Er moet beter zicht komen op hoe de kennisinfrastructuur zowel binnen een instelling als op landelijk niveau, zó georganiseerd kan worden dat kennis de onderwijsontwerppraktijk op een passende en tijdige manier bereikt. Daarbij wordt aandacht besteed aan het zichtbaar maken (voor docenten, ondersteuners en onderzoekers) van de kennis en de vragen vanuit de praktijk.
Ga naar de kennisbank voor meer
Suzanne Unck Verbinder zone Evidence-Informed Onderbouw je onderwijsinnovaties Bij het innoveren van onderwijs zijn er vele wegen die naar Rome
Artificiële Intelligentie (AI), er is een hoop om te doen. Voorstanders zien in AI de oplossing voor veel van de
Uitkomsten Inspiratiesessie Hoe organiseren instellingen onderwijsinnovatie en welke rol speelt evidence-informed hierin? Een interviewronde van de zone Evidence-informed onderwijsinnovatie met ICT geeft
Maak kennis met Nico Boot Per 1 januari 2021 is Nico Boot, werkzaam als docent en coach bij de Hogeschool Leiden de
Zonelid Fleur (voorheen aanvoerder) vertelt over de plannen van haar zone.
Heb je een vraag over het Versnellingsplan?
E-mail naar communicatie@versnellingsplan.nl
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees hier over onze Coookies