
Maturity model voor onderwijsinnovatie met EdTech
De werkgroep EdTech voor onderwijsinnovatie heeft een maturity model gemaakt voor onderwijsinnovatie met EdTech. Het model is in eerste instantie
Met het vertrek van Timo Kos naar Hogeschool Saxion, waar hij per 1 januari 2020 start als lid College van Bestuur, is de stuurgroep van het Versnellingsplan op zoek gegaan naar een nieuwe aanvoerder voor de zone EdTech. We zijn verheugd bekend te kunnen maken dat Jelgar de Wilde van Hogeschool Inholland per 1 januari 2020 als nieuwe aanvoerder van de zone is benoemd.
Met het aantreden van Jelgar krijgt het Versnellingsplan er een sterke speler op het gebied van onderwijs, innovatie en ICT erbij. Jelgar heeft ruim 16 jaar ervaring in IT en is sinds 2006 werkzaam bij Hogeschool Inholland. Momenteel is hij daar Manager Ontwikkeling & projecten.
De komende paar maanden worden door de nieuwe en vertrekkend aanvoerder gebruikt om de continuïteit van de werkzaamheden en projecten van de zone EdTech in goede banen te leiden.
We wensen Timo veel succes en heten Jelgar hartelijk welkom.
Deel deze pagina
De werkgroep EdTech voor onderwijsinnovatie heeft een maturity model gemaakt voor onderwijsinnovatie met EdTech. Het model is in eerste instantie
Hoe ervaren instellingen het gebruik van EdTech oplossingen in het onderwijs? Hoe beoordelen ze de nieuwe techologieën? Hebben ze te
Snel naar: Aanmelden Challenges Over Updates Contact Wil jij met je startup of onderwijsinstelling samenwerken aan een innovatieve oplossing voor
Inventarisatie naar obstakels voor onderwijsinnovatie met EdTech Ontwikkelingen in educatieve technologie (EdTech) zijn in de laatste decennia belangrijke versnellers geweest