Avontuurlijke samenwerkingen: EdTech modellen van experimenten tot toepassing

Hoe ervaren instellingen het gebruik van EdTech oplossingen in het onderwijs? Hoe beoordelen ze de nieuwe techologieën? Hebben ze te maken met belemmeringen? De werkgroep EdTech voor onderwijsinnovatie heeft de antwoorden op deze en andere vragen verzameld in een rapport. Het is de eerste publicatie van het project Versterken van het EdTech innovatieproces in het hoger onderwijs.

Met dit project wil de werkgroep hoger onderwijsinstellingen helpen met het opzetten van experimenten en stimuleren te werken met alles wat met EdTech te maken heeft. De innovatiemodellen in de instellingen variëren van meer focus op experimenteren en innovatie tot implementatie en opschaling van de technologie. De inzichten uit interviews met verschillende instellingen, onderwijsadviseurs en leden van de EdTech gemeenschap, zijn verzameld in dit rapport.  De werkgroep wil hiermee nieuwe discussies op gang brengen tussen universiteiten en EdTech bedrijven om zo tot nauwere samenwerkingen te komen.

Download het rapport hier

Deel deze pagina

Uitgelicht

De volgende projecten, publicaties en producten vind je wellicht ook interessant.
Startup-in-residence-edtech
Strategie
Startup in Residence EdTech

Snel naar: Aanmelden Challenges Over Updates Contact Wil jij met je startup of onderwijsinstelling samenwerken aan een innovatieve oplossing voor

Onderzoek
Transitieagenda Leren digitaliseren

Transitieagenda Leren digitaliseren Digitalisering als breekijzer voor de gewenste transitie in het hoger onderwijs Een hoger onderwijs met meer variatie

Deze website maakt gebruik van cookies. Lees hier over onze Coookies